Strona główna » Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Półkolonie:

 

W jakich godzinach zapewniana jest opieka?

Opieka zapewniana jest w godzinach 7:30 - 17:00

W jakich godzinach odbywają się zajęcia tematyczne?

Główne warsztaty odbywają się w godzinach 9:00 – 16:00 ( z przerwami na posiłki i animacje na świeżym powietrzu). W godzinach 7:30 – 9:00 i 16:00 – 17:00 przewidziany jest czas świetlicowy (gry i zabawy).

Czy cena półkolonii obejmuje wyżywienie?

Zapewniamy wszystkim Uczestnikom: obiad, podwieczorek, wodę niegazowaną dostępną przez cały dzień. Cena nie obejmuje II śniadania, które Dziecko powinno mieć ze sobą.

Co Dziecko powinno mieć ze sobą?

Cena nie obejmuje II śniadania, które każdy Uczestnik powinien mieć ze sobą. Dodatkowo proszę pamiętać o odpowiednim stroju do panującej pogody: w trakcie ferii zimowych (czapka, szalik, rękawiczki, przy opadach śniegu – spodnie odpowiednie do zabaw na świeżym powietrzu), podczas półkolonii wakacyjnych: nakrycie głowy. W obu przypadkach zalecamy buty na zmianę.

Wpłaciłem zaliczkę, kiedy powinienem opłacić pozostałą część?

Pozostałą część, należy wpłacić najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem turnusu. W tytule przelewu należy wpisać: nr zamówienia, z adnotacją dopłata.

Jak liczne są grupy?

W grupie maksymalnie może być 14 Uczestników.

Czy dziecko jet ubezpieczone?

Jeżeli Twoja rezerwacja nastąpiła najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem turnusu to tak. W przypadku rezerwacji po tym terminie masz możliwość wykupienia ubezpieczenia dodatkowo, w tym celu skontaktuj się z nami.

 

Kolonie:

 

Czy Dziecko może ze sobą wziąć telefon komórkowy i inny sprzęt elektroniczny?

Dziecko może wziąć ze sobą telefon komórkowy, ale warto je uprzedzić przed wyjazdem, że nie będzie mogło z niego korzystać w każdej chwili. Telefony przechowywane są w pokoju Kierownika Kolonii i udostępniane Dzieciom w ustalonych godzinach (sjesta poobiednia). Dziecko w każdej chwili może skorzystać z telefonu służbowego Kierownika. Ze względu na intensywne programy zajęć lepiej aby Dzieci nie zabierały ze sobą tabletów czy innych urządzeń elektronicznych. Zależy nam aby czas wakacyjny w pełni wykorzystały na wspólnych zabawach i grach z rówieśnikami.

Jak duże kieszonkowe dać Dziecku na obóz?

Polecamy by kieszonkowe na wyjazd  7 dniowy wynosiło do 250 zł, na 10 dniowy do 350 zł. W trakcie naszych kolonii Dzieci mają możliwość zakupu tematycznych pamiątek.

Dziecko na stałe przyjmuje leki – kto będzie nadzorował ich podawanie?

O wszystkich chorobach i lekach należy nas powiadomić jeszcze przed wyjazdem na kolonie. Powyższe informacje należy uwzględnić w Karcie Kwalifikacyjnej. Leki wraz z wytycznymi na temat ich podawania są zbierane przez Kierownika w trakcie zbiórki. Dzieci nie powinny posiadać przy sobie żadnych leków.

Czy rodzeństwo lub dzieci, które się znają mogą być razem w pokoju?

Kryterium podziału Uczestników przy zakwaterowaniu jest przede wszystkim płeć więc rodzeństwo mieszane niestety nie będzie mogło być razem w pokoju. Pozostałe prośby staramy się spełniać. Dzieci, które nie jadą na kolonie z rodzeństwem lub koleżanką / kolegą zostaną zakwaterowane w pokoju ze swoimi rówieśnikami.

Cena promocyjna w przypadku płatności ratalnej.

Niezależnie od tego czy zdecydujesz się na płatność jednorazową czy ratalną w trakcie trwania promocji obowiązuje cena promocyjna.

W jakiej porze dnia będzie najlepszy czas na rozmowę z Dzieckiem?

Sjesta poobiednia jest najwłaściwszym wyborem. Z uwagi na wieczorne tęsknoty nie praktykujemy rozmów w późniejszych porach dnia.

Czy Wychowawcy zwracają uwagę na zagrożenie kleszczami?

Na liście rzeczy do zabrania znajduje się spray na komary i kleszcze. Po przyjeździe do ośrodka wszystkie specyfiki zostaną zebrane przez Wychowawców. Przed każdym wyjściem na warsztaty terenowe samodzielnie spryskujemy uczestników.

Czy przewidujecie odwiedziny przez rodziców czy dziadków?

Mając na uwadze dobre samopoczucie wszystkich uczestników a zwłaszcza tych najmłodszych zdecydowanie nie.

 

Półkolonie/Kolonie:

 

Czy wypoczynek jest zgłaszany do Kuratorium Oświaty?

Tak, oczywiście. W zakładce dokumenty, mogą Państwo pobrać Certyfikat Zgłoszenia.

Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak, można otrzymać fakturę. Bardzo prosimy o przesłanie pełnych danych na adres: abiza@igcompany.pl

Dziecko jest na specjalnej diecie, co w takiej sytuacji?

Przyjmujemy uczestników będących na różnych dietach. W przypadku, jeśli Państwa Dziecko podlega specjalnej diecie, prosimy o kontakt w tej sprawie.

Chcę skorzystać z płatności Bonem Turystycznym - jak to zrobić?

W koszyku w kolejnych krokach będzie znajdowało się okienko podpisane: "Bon turystyczny", należy tam wpisać kod obsługi płatności (składa się z 16 znaków zarówno cyfr jak i liczb oddzielonych myślnikami) oraz kwotę jaką możemy z niego pobrać. Następnie w ostatnim kroku należy wybrać płatność" przelew tradycyjny. Dzięki temu rezerwacja wpłynie bez płatności online. W kolejnych dniach skontaktujemy się telefonicznie w celu pobrania płatności z Bonu Turystycznego. 

Chcę skorzystać z płatności ratalnej 0% - jak to zrobić?

Przede wszystkim przed wrzuceniem wybranego wypoczynku (półkolonii, kolonii) do koszyka należy zaznaczyć płatność: całość. Dzięki temu po weryfikacji zdolności kredytowej przez PayU otrzymają Państwo raty na całkowitę kwotę. W przypadku zaznaczenia płatności: zaliczka, wyłącznie na zaliczkę. 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu